2015. március 29., vasárnap

Hamarosan...

Sziasztok! :)
Nos, ez nem egy fejezet, nem is egy naplóbejegyzés. Ezt a bejegyzést inkább nevezzük egy afféle tájékoztató jellegű dolognak. 
Kicsit szégyellem Magamat, amiért nem hoztam részeket egy jó darabig. És ha hozom is, akkor hónapokkal késve. Nem tudok erre mit mondani mentségemül. Csakis azt tudom mondani, hogy nagyon sajnálom... Igazán! 
Persze azt mondhatom, hogy nincs időm. Mert nincs. Se időm, se ihletem. Igyekszem Nektek minél több dologgal előrukkolni, de varázsló Én sem Vagyok. De epic lenne! :o 
Mindegy, szóval... 
Egy dolgot szeretnék még közölni Veletek. 
A blog hamarosan véget ér. Cat, Ashton, Luke, Calum és Michael története nem sokára köddé lesz. Rengeteg kalandon mentek keresztül, és a mostani lesz azt hiszem életük legnagyobbja. A sorozatzáró részek...
Nekem személy szerint nagyon hiányozni fog ez a kis történet, és persze Ti is! Rengeteg támogatást, és szeretetet, önbizalmat kaptam Tőletek, amit nem tudok elégszer megköszönni :) <3
Mindig itt Voltatok Velem, támogattatok. Mindig írtátok, hogy nagyon tetszett a rész, és írtatok Nekem kritikákat, hogy mitől is lehetne még jobb a történet. :)
Most annyira meghatódtam, hogy könnyezem, gyerekek! :D :')
Remélem, hogy Nektek is hiányozni fog innen minden, nem csak Nekem! :')
Még egyszer nagyon nagyon köszönök Nektek mindent, és remélem, hogy tetszett amiket itt ezen a blogon műveltem :')
<3
xoxo. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó blogod,kár hogy csak most találtam rá.
    Olyan jó lenne ha így kb egy évvel idősebben betudnád fejezni.
    Nagyon várom/várjuk.☺☺

    VálaszTörlés
  2. Szia én is csak most talaltam meg de en nagyon megkedveltem viszont az is igaz hogy ebbe nem lehet már sokat beleirni.
    De varom a befejezest.
    Puszi egy uj olvasód

    VálaszTörlés