2015. március 7., szombat

Naplóbejegyzés.

Hellooooo!:)
Íme egy részlet Cat naplóbejegyzéséből... 
De várjunk csak! 
Hisz ez... nincs is befejezve! :o 
Vajon Cat miért nem fejezte be a naplóbejegyzését?! 
Megtudhatjuk a következő fejezetben:3 
Várjátok már? :)


Kedves Naplóm!

Végtelenül úgy érzem, hogy elvesztem. Olyan sok dolog történik egyszerre, hogy azt sem tudom, hová fókuszáljak. Egy kis szünetre lenne szükségem. A napokban meglátogatott minket Tessy néni, a nagynéném. Tessy csak most találkozott először Ashtonnal. Pedig előbb is tehette volna, de az Anyám egyszer sem szólt Neki, hogy ugyan Ashhel terhes. De mindegy…
Apropó Anyám. Ez… egy kicsit zavaros. Malyssa azt mondta, hogy a szüleink nemrég haltak meg. Egy… autóbalesetben. Ez olyan elcsépelt halál. Autóbaleset… Nekem mindig olyannyira gyanús egy autóbaleset, hogy azonnal elkezdek nyomozni a családok után, hátha… de sosem jutok semmire. Kicsit morbid, de ha gyanús Nekem, hát gyanús. De ez már másik téma, a lényeg, hogy a szüleink meghaltak. A szüleim elhagytak Minket. Utáltak Minket. Asht elküldték otthonról, ahogy Engem is. Austinnak a fejét pedig teletömködték hülyeségekkel, ezért Minket sohasem ismerhetett meg. Mielőtt meghaltak. Pont, mielőtt meghaltak. Mintha tudták volna, hogy ez lesz. Mikor Malyssa közölte a híreket, Én elájultam. Egyszerűen minden más színt vett fel. Össze voltam zavarodva. Talán nem is kéne ezzel a dologgal foglalkoznom. Elmegyünk a temetésre, és letudva a régi életünk. Vége. Ennyi. Nem kell tovább szenvednünk a múltunk miatt, ugyanis a múltunk halott. De ez nem. Ez nem valósulhat meg ilyen egyszerűen. Hiszen Ők mégiscsak a Mi szüleink. Szerettük…Szeretjük Őket.

Viszont Én… Én félek. Mi van, ha valóban tudták, hogy meg fognak halni? Ha valami olyasmiért haltak meg, ami…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése