2014. július 11., péntek

Részlet a következő részből.

Részlet, a következő részből:


  - Szerintetek le fognak feküdni? – ült le a kanapéra Michael, miközben húzogatta a szemöldökét.
  - Michael! Először is, épphogy kiléptek az ajtón, másodszor pedig, ez az ő dolguk. – mentem a konyha felé, ugyanis farkas éhes voltam.
  - Jó, de… ez engem is érdekelne! – jött oda mellém Calum.
  - Catnek igaza van! Ne foglalkozzatok ezzel! – karolta át a derekam Luke. Rámosolyogtam, amit viszonzott.
  - Jaj már, csak azért mondod, mert a barátnőd! De a lelked mélyén téged is érdekel. – jelentette ki Michael, mire hangosan elnevettem magam.
  - Te meg min röhögsz? – kérdezte Calum.

A rész teljes egésze, a legutolsó részhez való 1 komment írása szükséges!:) Dióhéjban...A 19.fejezetben 1 komment után jön a rész!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése