2014. június 15., vasárnap

Kitépett lap.

 Hali!:) Ez egy különleges rész, ami igazából egy összefoglaló résznek is nevezhető. Ebben igazából Catarina csak az érzéseit írta le. Azt, hogy ő hogyan gondolkodik. Nagyon szeretem különösen ezt a részt, ugyanis ebben nugyan nem történik semmi, mégis annyi dolgot megtudunk Catről! És az érzéseiről!
Jó olvasást! :) xx

Kedves Naplóm!

Tudom…sok minden történt velem! Meg tudtam, hogy van egy bátyám, itt Sydneyben! Anyáék soha nem meséltek róla! Csak most. Jobban mondva tegnap, azzal együtt, hogy ők elköltöznek Amerikába, engem pedig itt hagynak Ashtonnal, a bátyámmal. Bátyámmal. Vicces… Tegnap reggel, még azt hiszem úgy ébredtem, hogy én vagyok a harmadik legnagyobb a családban, és én vagyok a testvéri láncban a legmenőbb, és a legnagyobb, aki parancsolgat a kicsinek! Hát…ez most már nem így van! Vajon…vajon Austin tud Ashtonról?! Vajon ő tud bármiről is?! Nem tudom…
Azt hiszem a tegnap este óta (mióta este az ágyban Ashtonon és ezen az egészen töprengtem) nem nagyon érdekel az, hogy anyáék elköltöznek. Valahogy… így, hogy itt hagynak lelkiismeret-furdalás nélkül, így nem nagyon érdekel engem sem, hogy ők most velem vannak e vagy sem! Most csak Ashton érdekel! Az, hogy vajon milyen lehet!? Vajon barna a haja, vagy szőke mint az enyém?! Vajon…vajon szereti a csokit?! Vajon szereti a horror filmeket?! Vajon… szeret engem?! Vajon tetszeni fogok neki?! Remélem. Azt hiszem….már pozitívan állok a dolgokhoz. Nem kell messze elköltöznöm. Maradhatok a sulimban, a régi barátaimmal. Minden marad a régi.
Nem! Nem…mégis hogy maradna?! Szinte az összes családtagomat elvesztettem! Vagyis… ők vesztettek el engem! Lelkiismeret-furdalás nélkül itt hagynak. Nem kellenek nekem az ilyen családtagok! Nekem csak… csak Ashton kell! Már csak ő maradt nekem! Bár még soha életemben nem láttam, és… még azt sem tudom, hogy, hogy néz ki, hogy milyenek a jellemvonásai, a tulajdonságai, de… úgy érzem, hogy fontos nekem! Nagyon fontos! Érzem, hogy szeret engem! És vár! Vár, hogy elmenjek hozzá, és mostantól vele élhessek! Várja a kishúgát. Várja, hogy szeressen még egy embert az életében. Egy családtagot! Egy családtagot, aki maradt neki! Nekem is csak ő maradt! De nekem… mint már mondtam… csak ő kell! Csak ő szeressen! Nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése