2014. augusztus 7., csütörtök

"Közérdekű"

Sziasztok Kedves Olvasók!
Először is: Köszönök szépen mindenfajta támogatást, kommentet, "Tetszik"-et. Nagyon sokat jelent ebből mindegyik. Viszont legjobban azt köszönöm, hogy egészen eddig, és remélem még sokáig olvassátok a történetem, és támogattok! Rengeteget jelent! Igazából nagyon szeretek történeteket/fejezeteket írni, tehát nem muszájból csinálok semmit! ű
Nagyon imádlak titeket!:)<3
És még egy dolog!
Néhány olvasómnak van blogja! Sokan írták e-mailbe, hogy nézzek be, és be is néztem. Nagyon tetszett mindenkié, főleg Loretta blogja! Nagyon tetszik belőle minden, ahogy van! És senki ne értsen félre semmit, senki nem kért meg rá, hogy ezt így nevezzem úgy, "Reklámozzam!":D Mert nem vagyok olyan, hogy bárkinek a blogját is CSAK ÚGY reklámoznám:D
Mindegy is! Csak gondoltam így külön el is mondom!
De a lényeg az, hogy mindent köszönök! De ezt a bejegyzést ne úgy fogjátok fel, hogy búcsúbejegyzés! Mert nem az! Csak affajta... Közérdekű!
Ezenkívül!
A következő rész, azaz a 3. évad első része, évadkezdő, az csak holnap várható!:/
Viszont nem tudom, hogy milyen hosszú lesz, még neki sem álltam:/ Ne haragudjatok!:/ Eléggé kimerültem mostanság, de ez nem azt jelenti, hogy nem lesznek részek!
Mindegy, szóval még nem tudom, hogy milyen hosszú lesz a rész, de lesz! Holnap!:)
A történetet, még egyáltalán nem zárom le! Lesznek még bőven évadok, tartson ez 10 évadig is! Nem tudom! És remélem, hogy még nagyon sokáig velem lesztek!:)<3
Köszönöm!:)<3

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Júúj de édes vagy. Ha nem értettem félre rám gondoltál? xdd jó hülye vagyok bocsi :D
    Nagyon imádjuk a blogodat és nyugi mindig olvasni fogjuk, ha nem is kommentelünk tuti örülünk a gépek előtt, hogy "Váá új rééész!"
    Na minden esetre én még tuti olvasni fogom az írásaid míg be nem fejezed!
    Sok puszi! Lolo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, édesnek nem mondanám magam, egyszerűen tetszik, és ezt ki is mondom:D :) Igen, rád gondoltam:D Köszönöm szépen, és...hű! Nem is tudom, hogy erre mit is mondjak:o Csak annyit, hogy nagyon imádlak titeket, és köszönök szépen mindent!:)<3

      Törlés