2014. augusztus 15., péntek

KÖZÉRDEKŰ!

Drága, Kedves, egyéb pozitív megszólítású Olvasók!

A blog egyenlőre, (csak egy napra!) Szüneteltet!
Mostantól, minden Szombaton rakok fel CSAK részeket! De azok hosszúak lesznek, nagyon hosszúak...
Rermélem, hogy nem haragszotok meg, és remélem azt is, hogy a pozitívumot látjátok benne; Nincs vége a blognak!
Remélem az egy héten egyszeri részek ellenére, érdekel még titeket a blog, és nem hagytok cserben!:)
VISZONT!
Majd csak jöbő hét szombaton kerül fel a következő rész, családi problémám/okok miatt!
Köszönöm, a megértéseteket!:)
xx

4 megjegyzés:

  1. Hyy!
    Igazából meg is voltam lepve először, hogy hogy tudsz napi szinten folyton új részt/részeket hozni. Mivel nálad nem volt meglepő a napi több rész. Ezért is imádtunk meg nagyon. Viszont megérthető, hogy mostantól csak hetente lesz rész. Nagyon várom már és szerintem nem csak én vagyok vele így:D
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem haragszol, és, hogy várod őket!:)

      Törlés
  2. Szia!
    Megértem,hogy nem bírod. És továbbra is olvasni fogom a blogid,mert -mint azt már párszor elmondtam- imádom! Várom a szombatot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, borzasztóan örülök ennek!:)<3

      Törlés